2 Окт, 2012

Витратити політиків на вибори зростають

Виборча кампанія цього року може стати найдорожчою в історії України. Політики розпочали її на декілька місяців раніше офіційного терміну і вже вклали в рекламу близько 500 мільйонів гривень. Про це пише «Коммерсантъ-Украина».

Зовнішня реклама з'явилася ще в січні, а перші відеоролики – в середині весни. І це при тому, що офіційно політична агітація і реклама дозволені лише після початку виборчої кампанії – з 30 липня.

До сьогодні найдорожчими вважалися парламентські вибори 2007 року. Тоді, згідно офіційних даних ЦВК, у фондах 20 партій і блоків було 582 мільйони гривень. Ще 800 мільйонів політики витратили на рекламу.

У нинішній кампанії на національному рівні активно рекламуються лише 8 партій, але їх загальний медіабюджет вже перевищив 500 млн грн. За прогнозами експертів, незабаром ця цифра збільшиться удвічі — адже більш всього реклама купується саме в останній місяць перед виборами.

 

image_print

You may also like...